Att bli FRI.

 
 Alltså om ni visste hur fruktansvärt mycket jag längtar till studenten. 114 dagar kvar. 114 dagar kvar av måsten och sen är jag free as a bird. Och nej jag tror inte livet blir som en dans på rosor när man slutar skolan men att få göra vad man själv vill och inte va fast i skolan. DET är en frihet för mig. Jag har så mycket drömmar så jag spricker. Många av mina kompisar har "panik" inför att skolan ska sluta. Att man inte har kvar sina såkallade rutiner osv och ja förstår dom till viss del. Att gå till skolan är en trygghet. Man vet vem man är(förhoppningsvis) och det är liksom en säker plats typ. Men min skoltrötthet är upp över öronen och studenten kommer bli fantastisk. Det är liksom efter studenten allt börjar. Det är då man får se vilka ens vänner verkligen är. Snacket om att man tappar mkt vänner är väl sant till viss del, Ja man förlorar vänner, eller jag skulle säga att man verkligen vet vilka som är ens vänner efter skolan slutar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0