okey so let's talk food.

 
ceasarsallad är ju faktiskt bla det godaste som finns i denna värld. t.o.m donkens levererar.
bryggans ceasarsallad i jkpg. den äts alltidi bästa sällskapet.
HARD ROCK:burgaren. det blev sommarlov och jag skulle börja mitt livs sista. a pretty good day
midsommarafton. matORGASM. och allt detta fixade vi ihop själva. fett nöjd är vad jag är. 
pastapesto, bland det bästa jag vet. några "lekaattviborsjälva" dagar i kungälv. fett med äg
min bror blev 20 och det firades med att äta kycklinglever. fint ska det va 
frullen i london när jag levde lyxlivet med 3 av mina bästisar
ser lite svettig ut ja, men har aldrig varit hungrigare i mitt liv. @ HARD ROCK café, london, O2 arena.
pizza på italienskt vis. sicilia, italy.
godaste oxfilén jag ätit i hela mitt liv. @ GRILL i sthlm.
man kan inget annat än älska sånna här frullar. firade ståhlen 18år.
my early birthdaydinner. "godaste pastan" fick en ny innebörd. 
date med olivia, Espresso House egna ceasar och juice källans fruktansvärt goda men överpriserade juicer. 
"Tisdagsfikan" @ EH. standard för os LM:are. 
en vanlig köttfärsås på italienskt vis, i italy, sicilia
ja jag har ätit denna pasta ett flertal ggr.
ceasarsallad ala me and lina. 
oreomilkshaken. lite mer mmmmm i livet. var? någonstans på manhattans gator på ett burgarställe. 
dubai, god mat och sjukt bra människor
atlantis, dubai. bästa efterrätts buffén ja käkat i hela mitt liv
japp...
 
jag ÄLSKAR mat och det hoppas jag ni där ute också gör. FOOD 4 the win 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0